www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Hatbrev, done!

Hej!
Jag är världens största The vampire diaries fan och har sett ALLA avsnitt :P
Varje torsdag bosätter jag mej i soffan och gör mej redo för kvällens program.
sen igår fick jag se att ''ni'' tänker byta dag till fredagar och de är de sämsta beslutat ni någonsin har gjort!
TVD sträcker sej mest till ungdomar och dem flesta är inte hemma fredag kvällar!
eller som i mitt fall har vi bara en tv och min familj vill heller se annat på fredagar!
om de är så att det är ett annat program som bara håller på ett tag som ska va på torsdagar!
snälla sätt tillbaks tvd på sin plats sen igen!
Jag skulle vara evigt tacksam om ni sätte TVD på Torsdagar igen,
skulle även gå bra för mej om de var 21-22 eller 22-23 också!
bara de är på fredagar ! men 20.00 är bäst, hehe!

tack i förhand // TVD Fan!
haha ganska stolt ^^
jag läste lite kommentarer from folk och jag är inte den ändå som klagar! ;)
bye bye // Frida. J

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0