www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

AARRGGGHHH!!!!

Tvd har uppehåll och så skulle jag tittta när de började igen och då ser jag dehär:

Vampire Diaries tillbaka i februari
Vampire Diaries har tagit ett kort uppehåll,
men är tillbaka den 18 februari.
Samma tid, kl 20.00, men nu på fredagar istället.
Så boka i kalendern fredagen den 18 februari kl 20.00.
den understrukna mening gjorde mej så jävla förbannad!!!!!!!!!!!!
JAG VILL INTE ATT DE ÄR PÅ FREDAGAR!!!
1. älskade att de var på torsdagar, det känns som tvd liksom :P
2. brukade vara hos pappa varje torsdag så jag var alltid hos hnm när jag såg det
3. mamma kmr vilja titta på lets dance kl 20 på fredagar och vi har bara en tv.
4. så jag kmr behöva sova hos pappa fre-lör också och då kmr jag aldrig på vara med mamma på fredagar !! :'(
HATAR DETTA !!


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0