www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

YATZY!

Meheh idaah åkte jag och pappa till Zsuzsannas dotter och åt tacos!
det var riktigt gott och efetr de satt vi i vardagsrummet och prata och spelade yatzy!
hahah Zsuzsannas dotter hade samma humor som meej typpp!
hahah lolzz jag hade fett mysigt och dem var skit trevliga!!
haha just nu sitter jag och lyssnar på min cooling lista och rpar lite med ida och liv <33
LYCKAD DAG säger jag bara!!! ;)
Imorron ska ajg mlta mamma och så ska vi köpa nya skor och lite kläder till meeej xxx
Puss på er alla!


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0