www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

WHOOOOHIPPP! xD

Heeeeej <3
Just nu sitter jag och pratar med liv på fb xD
shit! juste jag måste smsa emma, hehe glömde deee :P
ialla fall... imorron ska jag träffa emma och liv på dagen sen ska liv sova här ett tag ^^
SAKNAR HENNE SOM FAAAN!!
heheheh jaaaaa... <3
Hahah sitter och droger en video just nu, som liv visade meeej, asså jag döööör! :P
Hahahha taaack liv! <3
typ sitter och dör framför daton :P
liv är den ända anledningen till att jag är uppe! ^^
hahah jag märkte nyss en sak...
för typ 2 år sedan kunde jag inte ens skriva på en datorn och nu kan jag det utan att titta ^^
hahahah men jag har också märkt att jag är lite udda för ajg använder bara 3 fingrar när jag skriver :P
och sen typ ett 4e och jag ska göra stor bokstav! :P <333

Hahahahhaha lolzzz venne vrf jag skrev de däääär <33


hahah första bilden jag la ut på mej i den här bloggen (ser ut som ett tjockt mongo!)


Mitten!



en av de senaste ^^





Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0