www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

''That's Where You Find Love''



Nu Har slutet kommit... ljuset är släckt...
Är ganska stolt att jag klarade av det...
Var så jävla svårt att trycka på skicka äver fast jag visste att de var de bästa att göra..!
Men tillslut gjorde jag det... så här slutar det...
den långa smärtan forstätter men vad ska man göra.
Han Vann, brukade jag säga... men de handlar inte om att vinna... det handlar om att göra de rätta...
så egentligen vann jag... för jag gjorde det rätta. Har en svår tid framför mig men Liv ska ju vara här så då får jag väll något annant att tänka på... MEn jag fattar fortfarande inte... varför det blev så här... allt var så bra.
jag var glad. men sen kom någonting i vägen.. </3



Du behöver inte oroa dej längre... Du ''Vann'' </3
Be Happy Together..! (ha ha)


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback

RSS 2.0