www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Jävla Kärlek..!



Hur kan kärlek vara så svårt?!!
HUR??!

Man blir kär... allt känns hur perfekt som helst...sen så händer något...
och allt rasar... man gråter så fort något påminner en om denna person...
en låt, ett namn, en film, en lektion.... en person... </3
Detta dödar en... Man mår bara dåligt av det... De skummaste är att Jag vill känna så...
Jag lyssnar på låtarna som får mej att tänka på personen... jag tänker på det som får mej att tänka på personen..
Jag vill Gråta... Jag vill må dåligt av de... För jag vill tänka... och jag vill inte hålla allt inom mej.. jag vill få ut det.








Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0