www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Changed me...!

Hehe alla tycker jag är helt beroende av Ian Somerhalder...eller hur?
nu sitter nu där hemma ba ''JAAAAAA!!'' hehe ialla fall..
Innan Jag blev ''kär'' i hnm vvar jag en självisk liten skit unge!!

Haha nää men jag såg inte vad som hände runt omkring meh..
När Ian kom in i mitt hjärta såg jag meh omkring och såg hur vi förstör vår värld...
vi dödar oss själva mer och mer varje dag...
Och de är inte försent att ändra, inte än!
så gå inte runt och tänk ''meeeh... världen är redan förstörd...så vi kan lika gärna fortsätta''
för de är FEL! vi kan förändra... VI!!! DU och JAG, ALLA!!
Varje liten grej gör skillnad... att inte slänga ett kola papper på marken gör skillnad!
att ta buss istället för bil gör skillnad! att inte ha på kranen när ni borstar tänderna gör skillnad!
alla dem här små sakerna som vi knappt märker.... gör skillnad...
Så sitt inte bara där hemma i soffan!
Gör någonting!! Rädda våran värld!!!


Och speciellt till min mamma och alla andra som röker!
DE FÖRSTÖR OCKSÅ VÅR VÄRLD!!! Ni drabbar inte bara er själva... ni drabbar alla omkring er!

SÅ ALLA! GÖR NÅGONTING FÖR ATT HJÄLPA FÖRFAN!!
NU!!!!


Älskar er och tack i förhand <3



Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0