www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Myys I stugan <33

haha idag träffade jag Liv, Ludde, Lukas, Johannes, Tessie och emma efter skolan ^^
först åkte jag, tessie och emma till deras skola för att träffa dem och då hade ludde slutat så vi väntade på johannes i 30 min !! <3
sen gick vi hem till ludde och typ myyste lite sen skulle ludde på gitarr lektion såå
jag, liv, emma, tessie och johannes satt ute på gården och vänta och då sminkade vi johannes ;)
han blev jätte vacker ;)
sen kom lukas dit och väntade med oss ^^
sen åkte vi hem till mig och typ myyste i min säng ^^
sen följde jag dem till t-banan och sen gick jag hem <3

just nu sitte roch och myyser i soffan ^^
haha ska snart gå och lägag mig så hjedååå // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0