www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

myys med dinice och mamma <33

sitter i soffan med storasyster och mamma :P
har haft fisk-dag så vi har efterrätt :P  (choklad pudding )
hihi jaa vad har jag gjort idag?

1. tessie och jag (eller jag) frågade folk i centrum hur pannkakor stavas på engelska och alla sa:
pancakes... vi ville ju att dem stavade -.- asså p-a-n-c-a-k-e-s :P
det var ganska eroniskt :P


2. var på naturhistoriska riksmuseet med liv <333
det var fett kul men sdagen slutade läskigt..
de var en fisk man skulle stoppa in matkort i och då skulle den svar ''mums'' eller ''euw'' typ :P
och alla gjorde så förutom ett...
den sa med en mörk röst ''jag är tillbaks... och euw... ''
och sen körde vi alla kort om och om igen men den sa aldrig så igen !!!
så vi typ sprang där ifrån :P

jaja nu ska jag uppdatera min nya blogg: http://theiansomerhalder.blogg.se :P <333
bye bye love // fibbi <33


Kommentarer
Postat av: Liiv <3

Gumman.. Det heter IRONISKT inte EROISKT..!!

2010-10-28 @ 21:14:00
URL: http://ssweteezt.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0