www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Lolzzie :)

hej hej idag har de väll inte hänt så mycke :P
sitter och tittar på idol just nu <33
jay är bäst hitills :P

haha inge mycke att skriva :P
jo juste de här är en konversation mellan mej och en kille i kiosken:

jag- f    han-h


f- *tar en klubba och råkar tappa den, efter nån minut bästämmer jag och tessie att vi ska dela på e slush istället så jag lägger tillbaks klubban och går och beställer en slush*
k- *tar betallt , och ger oss en slush*
f-kan vi få ett till sugrör för vi delar på den..
k-nej
f- men vi är stammkunder ;)
k- jag kan se det ! du har sönder en klubba och lägger tillbaks den !!
f- *går ut och skrattar*


den gick ju fan inte sönder !! :P

bye bye // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0