www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

lolzz <333

hola !
idag har de inte hänt mycke :P
efter skolan åkte jag med ida till centralen och där satt vi på perongen och bara prata lolzz :P

men igår hände nått underbart!!
det här stod på liv blogg:


Söta gulliga underbara roliga älskade Frida <3

Jag måste bara säga detta..
Frida:
DU ÄR.. SÖT.. UNDERBAR.. GULLIG.. ROLIIIIIIIGG!!!.. (blatte :o?) MIIIN !!! OCH BÄÄÄÄSSTTT !!!!!
Du har varit där för mej, sen första gången vi träffades!
Kommer du ihåg första dagen vi träffades ?
När vi stod i toaletten och gjorde ''svarta madam'' och du och jag stod där och skrek för ingenting och höll i ditt stjärnhalsband ? Guud, vad kul det var !!
Kommer du ihåg snusk listan ?
Jag är evigt tacksam att vi två har hittat varann!
Du ska veta att du har gjort mitt liv mycket bättre, och utan dej vet jag ej fan vad jag ska göra !!
ÄLSKAR DEJ, FRIDA! ♥




man baa naawe !!!!
säger samma saker till dej gmn !! <3333
 bye bye // fibbi <33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0