www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hela helgen ;)

i fredags sov jag och liv över hos tessie ;)
först gick vi på bio och såg the last song ;)
den var skit bra <33 !!
när vi kom hem till tessie så studsade vi studsmatta och åt middag...
på kvällen såg vi sweeney todd ;)
sen gick vi och la oss...
när vi vaknade på morgonen så gick vi och studsade studsmatta ;)
det var skit kul ;)
sen åkte vi hem till mig ;)




på lördagen när kevin, liv och tessie skulle sova hos mig så hade ialla fall jag skit kul ;)
hoppas att dem hade det också ;)



idag var jag hundvakt åt nelly ;)
hon kanske är mamman till min ikke födda hund <33
jag ska få en efter sommaren ;)
så här ser rasen ut:


en kyi leo ;)

fett söta <33 !!

men jaja...det var allt  ;)
hejdå // fibbisen

Kommentarer
Postat av: tessie

´haha lilla gmn...ingen hade roligare och trevligare än jag =) <3333333

2010-05-09 @ 19:43:26
URL: http://htt:// photosbytess.blogg.se

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0