www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

förlåt!!

förlåt anonym <33
jag såg inte att jag hade fått kommentarer så jag la inte ut dem ;)
men nu såg jag det så jag har lagt upp dem nu ;)

anonym om Frågestund ;):
du tar ju bort kommentarerna!
IP: 79.102.75.93
anonym om Frågestund ;):
tog du bort min kommentar?
aja, lite nya frågor:

1. tog du bort min kommentar?:P
2. favofärg?
3. favoartist?
4. vad skulle du välja: kräkas framför Ian lalala (damon salvator)
eller prutta i robert patissons face?

hehe:P <3
IP: 79.102.39.96
anonym om Frågestund ;):
hej:) jag gick i din skola förut och

1. jag undrar, vilka va dina vänner i fyran och femman?

2. vilka är dina vänner nu i sexan

3. jag har följt din blogg och löst om ditt band fejk, är du intresserad av musik och hur länge har du haft bandet fejk?

4. är fejk ditt enda band genom tiderna?

jag är ett år yngre än dig men jag går fortfarnade i aspuddens skola:)
vet du vem jag är:P?


och nu kommer mina svar ;)

1. jag tog inte bort kommentarerna <33
2. min favorit färg är rosa :D
3. favorit artist är nog ingen speciell men min favorit skådespelare är Ian Somerhalder <3
4. prutta i robert pattinssons face !! <3  haha

dina andra frågors svar:

1. det var nog Linnéa, tiona, tyra och majken
2. nu i 6:an är dem jag är mest med :emma, julia, kerstin, liv, tessie, matilda, ida men jag har fler ;)
(orkar inte skriva alla)
3. jag är intrsserad av musik (spelar lite gitarr och piano) och fejk har jag haft i ca ett år men på sistonde har vi inte spelat  i det så mycket ;)
4.nej det är det inte ;)
jag har haft potatisbullarna, goosebumps och säkert något mer ;)

jag vet inte vem du är ;)
det var många som var ett år yngre i aspuddens ;)
tack för alla frågor men förlåt att jag inte la ut dem direkt men det var något fel ;)
nu är dem ialla fall ute ;)
hejdå <33 // fibbisen


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0