www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Bio sommar ;)

Omg det är så många filmer jag vill se på bio i sommar ;)
här kommer några ;) :

Remember me:

den verkar skit bra ;)
jag lockades till den för att robert pattinson är med ;)


Robin Hood:

den verkar faktiskt bra ;)


Eclipse:

det här den jag absolut måste se i sommar !!
jag ser fram imot den här filmen så mycket !!!!



Sex in the city 2:

den verkar bra och min stora syster säger att jag måste se den ;)


Shrek Forever After :

den här blir nog rolig att se ;)


En galen natt:

den här verkar också bra ;)


BountyHunter:

Alla jag har frågat har sagt att dem inte fattar handlingen men jag vill ändå se den ;)

nu kommer den 3 jag vill se mest och den jag vill se minst ;) :

1.

2.

3.





7.


det var allt ;)
bye // fibbisen

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0