www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

sista inlägget idag :P

nu på kvällen kom anders (min storebror) och sesar (hans hund) ut till oss :D
jag lekte med sesar och han gjorde mig helt slämmig :P
nu sitter jag och tittar på livvakterna med anders :P <3
ska snart gå och lägga mig så att jag orkar gå ut och gå med sinus i morgon bitti :P
jag har startat en vampyrblogg där jag skriver om olika vampyr nyheter och sånt ;)
http://vampcandy.blogg.se
nu ska jag inte blogga mer... hejdå <3 // ƒιββι♥♥

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0