www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Grattis Paul !! <3

hej hej jag fick låna min storasysters dator men den det blir nog högst 2 inlägg per dag och minst 0 :P                   
men ialla fall... idag fyller Ians kompis Paul Wesley år !!
han blir 28 ;)
jag ska fira honom genom att lägga ut lite fakta om Paul och lite bilder :D                               


Actor Paul Wesley attends the premiere of "Killer Movie" during the 2008 Tribeca Film Festival on April 24, 2008 in New York City.

Paul Wesley:

Namn:Paul
Efternamn: Wesley
Ålder: 28 år
Född: 23 Juli 1982  

Fullständigt namn: Paul Thomas Wasilewski (han har polskt ursprung därav efternamnet)

Medverkat i: En del stora filmer och flera serier bland annat: OC, 8 simple rules, smallville, everwood m.m. 

Roliga citat: (vad han tycker om att bli jämförd med Edward i Twilight) "Det känns så obehagligt, nio av tio tjejer i detta rummet skulle kasta mig under en buss för att komma till Edward Cullen."

(om att ändra hans efter namn till Wesley) "Wasilewski var för svårt att uttala! Jag bad min familj om tillåtelse och det har verkligen hjälpt min karriär."

Syskon: En äldre och två yngre systrar.

Hobby: Spela ishockey och åka snowboard.

*Har spelat Varulv(!) i den Amerikanska tv-serien "wolf lake".

 

  • Fick sin första kyss när han var tolv
  • Säger att han är förvirrad över kvinnornas mode.
  • Erkänner att han grät i smyg när han såg Titanic för första gången.
  • Har ingen TV hemma.
  • Tycker att Robert Pattinson är attraktiv, men vill absolut inte jämföras med honom.
  • Drömmer om att jobba som journalist.
  • Skulle vilja vara Bruno för en dag (från filmen Bruno)
  • Pratar flytande polska.
  • Har väldigt nära kontakt med sin mamma och sin morfar.
  • Säger att han lyssnar på Kings of Leon hela tiden.

Är förlovad (tyvärr)

tänk !
han är 28 år och förlovad... grattis paul ;)

                                                                                      
länk där jag hittade faktan: http://vampyrbloggen.bloggplatsen.se/2010/02/18/2563551-vampire-diaries-stefan-paul-wesley/


hejdå // fibbisen <3





                                                                                                                   
                                                                                                                


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0