www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

wonderwall och limousine<333

i går var jag i skolan :D <3
så klart...:P
efter skolan så stannade jag,kerstin,julia i cafeterian för att öva på en låt till ett framträdande :D
matilda var också med men hon är inte i våran sång grupp :D<333
vi övade ett tag och skrattade...
när arvid i cafeterian satte på musik så vi kunde inte öva mera :(
jag, kerstin och julia åkte hem till mig och åt mat<3
sedan satt vi vid datorn och spelade sing it :D<33
sedan åkte kerstin och julia hem...
jag stannade hemma ett tag innan min shafför(pappa) ringde och sa att limousinen (bussen)
stod utanför huset... :D
vi åkte hem och jag satte mig vid datorn och hjälpte emma att lägga in hennes header :D
och juste..nästa vecka kan inte jag blogga för jag har datorförbud nästa vecka...fast pappa kn glömer det :D
hihi<333

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0