www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

skola igen:(<333

idag börjar skolan igen:(<333
det är både jää och blää<3
hihi<333

jag har faktiskt saknat skolan:S (tänk att jag sa det där :s)
men det är det...min skola äger:)
jag har saknat kompisarna,rasterna, och jaa...ok,måste säga det...lektionerna :S
jag har haft såå roligt på lovet att jag har haft lite tråkigt :S
jag är seg och min hjärna måste jobba lite:)
hihi<333

här kommer min att göra lista:

ÅKA TILL SKOLAN
KOMMA I TID :P
KLARA AV LEKTIONERNA
ÅKA HEM :D
EE...NÅGOT MER
LÄXOR :(
DATA
MM...

jag klarade nästan allt<3
det var bara läxorna kva... :S







Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0