www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

pappie

min busschafför, min busschafför han är en man med glatt humör...
min busschafför, min busschafför han är en man med glatt humör...
och har han inte glatt humör såå är han inte min busschafför...
min busschafför, min busschafför han är en man med glatt humör<333

hihi<333
min pappa det<333
jag har många smecknamn för honom<333
pappie, pappa, chafför, papparattzi mm...
han är den bästa pappan i världen<333
puss puss på dig pappie<333
love u<333
han är såå sött när han ska skriva i love u to i ett sms..då ser det ut så här:

frida: love u<333333  

pappa: 3 3 3 3 3 to yoe to

älskar dig mest<333

Puss Puss. Fibbisen


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0