www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hittade på idas blogg :P

( har inte hittat på själv )

Tjejen: Hej

Killen:
Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

Tjejen:
Vill du att jag ska gå?

Killen:
Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.

Tjejen:
Älskar du mig?

Killen:
Självklart, alla tider på dygnet.

Tjejen:
Har du bedragit mig någon gång?

Killen:
Nej, aldrig! Varför frågar du ens?

Tjejen:
Vill du kyssa mej?

Killen:
Ja, så fort jag får tillfälle till det.

Tjejen:
Skulle du någonsin slå mig?

Killen:
Är du galen? Du känner väl mig?

Tjejen:
Kan jag lita på dig?

Killen:
Ja älskling…

Tjejen:
Älskling..

Nu när du har läst igenom texten ska du läsa den nerifrån och upp XD    

Puss Puss. Fibbisen



Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0