www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

goden morgon :P

idag ska jag till skolan (såklar)...
igår var jag med min tvilling väldigt mycket men hon blev sjuk :(
vi har gett varandra smecknamn som stora tvillingen(jag) och lilla tvillingen(liiwy)
det är för att jag föddes 5 tim förre henne men sedan kom lilla liiwy<333
i love u my twin<333
snart ska jag åka till skolan...
bara tråk-ämnen i dag :P
men jag får ju träffa mina vänner såå...
i kväll är det glee!!!!
i love glee<333333
när jag har fått över bilderna från mobilen så ska jag vissa er mig utan och med smink...
jag tycker inte att det ät så jätte stor skillnad:P

Puss Puss. Fibbisen

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0