www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hej hej bloggen :*

tänkte på min storasyster när jag skrev rubriken... :P
idag har jag varit ganska ledsen...säger inte varför men några vet... :*
jaja...efter skolan åkte jag hem till liv<33
vi gick ut med hennes hund "olle" othello (svavning)...
nu sitter jag hemma och har ont i halsen...kanske sjuk imorgon :( (hoppas inte :*)
ialla hjärtansdag present fick jag av pappa...belgisk choklad och en hundralapp :*...
tack pappie<33

nu ska jag ta det lite lugnt<33
puss puss//fibbisen


Kommentarer
Postat av: Matilda

Why??? :(

2010-02-17 @ 17:45:28
URL: http://myblog.devote.se
Postat av: fibbisen-matilda

haha, jo för att min storasyster alltid håller på och härmar ica reklamen när han säger

"hej hej bloggen..."

2010-02-17 @ 19:59:50
URL: http://fibbisen.blogg.se/
Postat av: fibbisen-matilda

jaha menade du varför jag var ledsen??? eller vad???

om jag säger E så fattar du nog<33

2010-02-17 @ 20:04:06

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0