www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

flottsbro<33

idag var jag i flottsbro och åkte skidor<33 :*
jag och emma ägde ut barnbacken<33 :*

först hittade jag och emma en liten kulle som vi åkte från men efter maten
gick vi till barnbacken<33
första gången gick det inte såå bra :S
jag ramlade rakt in i liften och emma kom ingen vart heller :P
tessie fick rädda våra liv<33
julia och kerstin hjälpte också till<33
tessie,julia och kerstin gick och åkte i de stora backarna medans
jag och emma tränade i en övningsbacke<33
sen gav vi oss upp i BARNBACKEN igen<33
vi började långt ner och tillslut var vi nästan högs upp<33 (vi lärde oss fort)
men när vi åkte högs uppifrån såå får jag kramp i foten!!!
jag får slänga av mig skidan och pjäxan och börja massera...'
tillslut var jag tvungen att gå ifrån backen för att jag låg mitt i den!!!
jag fick springa dit i bara strumpa så jag blev blöt :(
när krampen gick över så åkte vi mera<33
vi visade tessie och julia vad vi hade lärt oss<3
kerstin var spårlöst försvunnen men vi hittade henne<33
nu har jag SKIT ont i fötterna!!!

jaja<333
bilder från dagen kommer nästa vecka<333
nu måste jag stänga av datorn för att jag är hos min storasyster<33 :*
jag bloggar mer i morgon<33 :*

puss puss<33 :*

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0