www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Kommer elena klara sej? vem är denna ashley? och varför är hon röd?

HOLA!
idag var de vollyboll tunering men jag slapp :DD
love ya kristian ;)
hahah sen igår... upptäckte jag att det är julafton på FREDAG!!! :P
och att jag har skolavslutning imorron!!! :P
hahahhahaha jag är feeeeet efter <333
haha efter skolan idag var jag,liv,tessie,ida,molly och lina i syslöjdsalen och flummma :P
liv och jag ''ska söka till talang'' med chilla och tutte :DD
haha nya cilla och totte ;)
hahahhahahaha <333
efter skolan åkte jag till tesssssie <33
hon puttade mej i snön..men hon ska få igen!! mohahahhahahah <333
vi tittade på skräckfilm och år kladdkaka <333



´
skiiiit bra film ;)
men den var LÄSKIG ;)
tycker jag ialla fall me jag är fan rädd för allt så ni borde se den ;)
den är dock basserad på en sann hisoria :P

hahah btw, ida dödar mej :P vår rp är skit bra men jag fattar ingenting, fett förvirrad :P <33

hihi <333


http://alltidformej.blogg.se
http://photosbytess.blogg.se


dagens låt:





Kommer elena klara sej? vem är denna ashley? och varför är hon röd?....runt munnen...
svaren får ni nästa vecka i idas och fridas rp ;)
hihi bye bye // Frida. J

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0