www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

I love you <33

Liv, du betyder allt för mej <33
även om vi bråkar ibland kmr jag alltid älska dej !! <33
du gör mej gla doch du får mej att skratta <33
ifall jag förlorade dej vet jag inte vad jag skulle göra... skulle typ gå runt och tyck synd om mej själv hela mitt liv !
älskar dej och vill aldrig förlora dej !
hoppas du fattar de sis !! <333
love yoooou // your fucking ian/tvd stalker, friidy <3333

Kommentarer
Postat av: Liiv <3333

SÖTNOS!!<33

Älskar dej med, över allt !!<33333333333333

2010-12-10 @ 17:56:14
URL: http://ssweteezt.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0