www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Fucking Fuck Mobil !!! :@

1. min mobil cp:ar !! den vägrar att ladda och den laggar, sen varje gång jag stänger av och sätte rpå den skickade den typ tusen meddelanden till liv av sej själv !! :@
fucking arg right now !!
2. hehe tappade mobilen i skolmaten idag... kycklingsås.... -.-
men den klara sej... höll typ på att somna och då tappa jag den ur handen :P
3. hehe idag när liv logga in på fb stod de att Damon Ian Salvatore har accepterat hennes vänförfrågan !1
och den killen är tp !!!!! <333
jag drog datorn ur hene händer och gick in på min fb och han hade svarat :D
har väntat på de svaret i 3 månader :P <33333
skit lycklig för de <333 he made my day <33
and... frukt sodan :D
liv och jag blev helt ''fulla'' av ett glas var :P
satt och flumma på t banan  :PPPP <33
om jag ska sammanfatta dagen är de nog.... skit,skit, bäst, och skit igen :P hahhahahahahah <333
bye bye // fibbi <333

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0