www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Raggar Bil !! <3

haha hej hej <3
idag var det första riktiga skoldagen och den gick väll som en valig knäpp skoldag :P

när vi fick shemat gick jag, liv och några andra och klagade hos rektorn... :P
på lunchen var det ingen god mat så jag och kompisar stack till centrum och hade skoj ^^
och på spanskan satt jag med ida,klara,michelle och alice och pratade hela lektionen och fick skäll av läraren ^^
en typisk skoldag :P

hihi ^^

sen åkte liv hem till mig för att vi skulle fixa våran blogg lite finnare ^^
här e den: http://ninapana.blogg.se/ ^^

hihi gå in på den där äger !!
vi har inte uppdaterat så mycket men vi ska börja igen :P <3

nu ska jag blogga på den såå hejdå // fibbi< 33

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0