www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Lift <3

idag hade vi tävlings dag mot 9orna :p
haha jag, elin, alice och alicia satt och jobbade på en uppgift hela tiden :P
hah men sen när vi skulel tillbaks till skolan så gick jag, liv, molly, alice och jannis mot bussen och så såg vi den komma men ingen busshållplats så vi gjorde lift täcknet på skoj och då stannade vussen mitt på vägen så vi klev på och fick skjuts !! <3  haah !! <3

nu ska jag inte blogga mer, hejdå // fibbi <3


PS: hälsning till Lukas: Myyyss !!

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0