www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hela denna data fria vecka.. :P

hej hej <33
mats dators internet slutade funka så vi kunder inte vara inne på den :P
men om jag inte har sagt det så har det hänt läskiga saker i skärgården :P
först är det någon som bus ringer mig hela tiden och sen slutade den och började ringa liv istället !!
ochs en ser vi typ personer från lost haha :P 
typ först såg vi mr.locke ( terry O'quinn )
vid affären och sen sawyer ( josh holloway )ute och springa och sen när vi var på lådna
såg vi en kopia av Jack ( Matthew fox )

sen en dag var jag och liv ute och utforskade ön...
vi smög förbi tomtar och klättrade ner för träd och det var jätte kul !! <3

innan vi skulle åka hem ville vi säga hejdå till Leo men han var inte där så
vi lämnade en lapp som vi hoppas att han får :P

på båten påväg hem åt vi två bakelser var och 2 varm choklad <33 3
hahah det var slutet på fetis veckan :P
snart blir det våran tränings dag :P

haha jag och liv har kommit på att vi ska göra en film :P

dem som kommer att vara med i filmen är:

Liv
Jag
Emma
Kevin
Julia
Ludde
Ida
Lukas

jag tror det var alla men jag kanske har glömt någon :P

vi ska göra lost men om det inte skulle funka så har jag och liv en reserv plan ;)
haha juste när jag, liv och emma sov över hos mig igår så tittade vi på space buddies:


jag är B-dog, den som är i mitten med B halsbandet :P

haha jag har en ny kille också som heter Roffe:



snygg va ?:P


haha nu ska jag sova och sen imorgon ska jag bada med kevin <3
hörs i morgon hejdå // ƒιββι ♥♥

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0