www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

En galen helg hos tessie <3

story one: Promenaden till julia <3
när jag, liv och tessie var ute på en promenad sprang jag och liv ifrån tessie och så heltplötsligt hade vi kommit till julia men hon var inte hemma och så sen gick vi tillbaks till tessie ^^

story two: Myyyss <3
klockan typ 3-4 i morse(natt)  satt jag, kevin, liv och tessie på verandan och mös <3
och liv och jag låg på stutsmattan och tittade på stjärnorna också <3

story three: brutet knä :P
i dag pådagen stutsade jag och liv stuts matta och då råkade liv sparka mig på knät så det knäcktes
och det kändes som att min knä-skål trycktes bak så att den ramlade ur och så kändes det som att jag bröt det för att det knäcktes ju och sen kom smärta och då la jag mig ner på stutsmattan :P

men det är inte brutet :P
det värker lite och så och jag får väll se hur det blir med knät imorgon :P
hihi men jag trodde ärligt att jag skulle dö när det hände :p

story four: utslagen hemma :P
när jag kom hem idag la jag mig på soffan och jag somnade direkt :P


hihi nu har ni fått veta lite om den här helgen :P

hejdå // fibbi <33 


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0