www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Drive Shaft !! <3

hej hej <33
igår, till att börja med såg vi lost avsnitt 19, 20 när boone dör, hu hu :(
satt och grät... och liv skrek med mig :P
här kommer några roliga saker om lost...

1. charlie säger alltid guys...
2. hurley/hugo/dexter säger alltid dude...


nu ska jag lägga ut en video av drive shaft där charlie/dominic monaghan är basist...




yey :D


och idag har jag och liv ehh... fiskat :D
jag fick mest fisk och liv fick störst fisk :P
och ikväll... asså typ nu ska vi äta chips, dricka läsk och titta på lost :P


juste jag måste tacka mats för att vi fick låna hans dator <33
så tack mats.. :P

ehh...hmm... jag kommer inte att blogga skit mycket denna vecka för att denna data är SKIT seg :P
men några inlägg blir det <33
nu ska jag titta på lost :P, hejdå // ƒιββι ♥♥


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0