www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Förlåt:(

jag hade data förbud en vecka så jag kunde inte blogga:(
men nu kan jag så nu får jag berätta hela veckan. men först i lördags var jag och shoppa!!!

MÅNDAG:jag kommer inte ihåg

TISDAG:ee inget särskilt

ONSDAG:jag var och shoppa med mamma!!!

TORSDAG:jag var och shoppa med mina kompisar

FREDAG:jag var hos tandläkaren(inga hål) och så shoppa jag(hehe)

LÖRDAG:i dag var jag på fest och åt muffins och chips + hade kul med kompisar och sjöng sing star.nu på kvällen åt jag pizza och titta på körslaget.


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0