www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

olymphia<3

när jag var inne på min kompis blogg(http://ssweteezt.blogg.se)
så hittade jag ett skojit test såå ja här kommer det:

vad börjar ditt namn på ?
A - sötnos
B - fuling
C - tönt
D - gullunge
E - emo
F - världens sötaste
G - mongounge
H - snällis
I - fjortis
J - cpbarn
K - snygging
L - sötiiis
M - apan olle
N - fining
O - äckel
P - tjockis
Q - raring
R - honey
S - älskling
T - bästis
U - prinsessan
V - prinsen
W - spinkis
X - spöket
Y - bloggläsare
Z - fetto
Å - mobboffer
Ä - heting
Ö - sexy

vilken färg på tröjan har du just nu ?
grön - skitunge
rosa - snorunge
blå - sötnos
lila - äckelpäckel
vit - gullnos
svart - gullunge
annan färg - fuling
möstrad - tönt

när var senast du drack vatten ?
några sekunder sen - pojkvän
några minuter sen - flickvän
en halv timme sen - farmor
när jag åt senast - mamma
timme sen - pappa
en kvart sen - fru
flera timmar sedan - make

har du strumpor på dej just nu ?
nej - jag älskar dig
ja - jag hatar dej

vem var det senaste smset ifrån ?
min kompis - jävla bög
min mamma / pappa - gamling
nån i min släkt - artist
ingen jag känner ? nån från nätet - gullenos

när åt du senast ?
några år sen - groda
en halvtimme sedan - anka
nått år sen - padda
några timmar sen - hund
en kvart sen - apa
några minuter sen - katt

gillar du godis ?
nej jag hatar det - äta
nej inte så jätte mycket , bara ibland - dricka
jaaa - hångla
oftast - ha sex
ibland - kyssas

sminkar du dej ?
ja , eller oftast - gå och häng dig
nej aldrig i livet ! - gå och knivhugga dej
allra allra oftast - dränka dej
ibland - gå och ta själv mord

vad har du för färg på byxorna ?
bruna - måns selmerlöw
svarta - paris hilton
blå - brittney speares
annan färg - ett spöke

RESULTAT=
hejsan världens sötaste gullnos, gullunge.
min pappa säger jag hatar dig till dig för att du var så jävla bögig.
men han förlåter dig om du tar hand om min hund på lördag.
då kan du ju hångla med min syster.
fast då r hon och tar själv mord.
//din lovely girl paris hilton<3





Kommentarer
Postat av: Tildatroll

Vad taskig du är på M!!!!! Du har ändrat på din bokstav F!!!! Man ser det.

2009-11-29 @ 08:26:57
URL: http://tildatro.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0