www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

my life

ibland tvekar man på livet.
Man kn har bråkat med sin pojkvän eller sin kompis.
eller så har man rykit ihop med mamman eller pappan.
men jag har lärt mig en sak.
alla gör misstag men livet går vidare.
jag har bråkat både med mina föreldrar och med mina kompisar.
jag har haft problem med den jag älskar och det har känts som om livet har gått under ibland.
men mitt liv är ändå det bästa<3
jag skulle inte kunna leva utan min familj och mina kompisar.
jag älskar dem och dem gör mig hel<3<3<3
så jag e säker på, att livet alltid går vidare, så du där hemma:
depa inte ihop för evigt.
det e tillåtet att gråta, och längta.
men man måste gå vidare<3<3<3

ett meddelande till min familj<3<3<3:
jag älskar er och jag kommer aldrig att lämna er<3
jag vet att ni alltid kommer att finnas där för mig.
jag ska aldrig svika er och jag vet att ni inte kommer att svika mig.
så jag vill tacka er för ett underbart liv och jag älskar er<3//eran Frida<3

ett meddelande till alla kompisar<3:

ni finns alltid där för mig och jag litar på er.
jag hoppas att vi e vänner för evigt<3
ni gör mig sprallig och full av liv.
tack så hemskt mycket//eran Frida<3

ett meddelande till min avcgsdbb lenne<3
vi har varit kompisar sen sexårs.
och vi har varit mer än bästisar sen ettan.
jag älskar dig och jag vill aldrig att vi flytter ifrån varandra<3
du ger mig hopp//din avcgsdbb Frida<3

ett meddelande till er, mina kära bloggläsare<3
ni får mig att vilja skriva mer o mer.
ni gör mig glad när ni kommenterar och läser min blogg<3
fortsätt med det<3
jag älskar er//fibbisen




Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0