www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

idol-fibbis-jury 20/11

hej hej en ny fredag och ett nytt idol avsnitt;)
här kommer min bedömning!


tove.
1:som vanligt bra:)
jag gillar henne:)
snygga kläder, bra röst och jaa
super;)
2:det var super<3
det var rörande och jätte bra;)

reza.
1:ja det var bra.
hon var faktiskt bra i dag.
men...ja det var bra:)
2:jaa det var bra men jaa inte så mycket att säga



calle.
1:han e bra.
han valde en fin låt och han sjöng bra;)
det var rörande<3

2:jätte bra:)jag gillade det jätte mycket<3


mariette.
1:jaaa, ehh hon var inte "dålig" men jag gillar inte henne.
hon e stel, nää inget för mig:(

2:jaa jag gillar inte henne men det var lite bra:/

erik.
1:han var super:)
i`m in love<3
hihi<3
det var super, han sjunger bra och det var en bra låt;)

2:det var jätte bra ja det som det förra, super<3


nu har alla gjort sitt så nu ska jag tänka ses snart<3


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0