www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

LÄSA!!!!!

Mehe på måndag ska jag ha läst ut min bok och jag är bara på sida 136 av 353!!!
de betyder att jag kmr behöva läsa 72-73 sidor varje dag!! :P
mihihi jag kmr läsa ihjäl meeej !
haha btw pappa gav mej 100 kr idaaaag!!
hahah för jag vill ha en tidning för 85 kr xD
haha såhär var min och pappas konversation:

Jag: heeej pappaa.. du vet att jag älskar deej, kan jag få 144 kr...?
Pappa: vad ska du med de till...?
Jag: köpa två tidningar...
Pappa: hur mycket kostar dem?!
Jag: 85 och 49 kr...
Pappa: men om du lånar kan du ju lika gärna köpa för egna pengar, du har ju
Jag: jaa... men jag hade tänkt att jag ska FÅ pengar...
Pappa: *suck* du kan få en då
Jag: kan jag få den dyraste...?
Pappa: hur mycket kostade den?
Jag: 85...
Pappa: okej dåå...
Jag: TACK PAPPA!! ÄLSKAR DEEEEJ!
Pappa: älskar dej också
Jag: puss heeej!
Pappa: puss puss

-telefonsamtal avslutat-


mehe de var allt!

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0