www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

upp och ner <33

livet går upp och ner... som en bergochdalh bana... på sistonde har de gått ner för mej men hoppas de ordnar sej snart så jag kan bli kul igen ^^
haha btw... idag när tessie och jag satt på t banan såg vi en snygg kille ^^ ( jag hitta hnm)
han var en blandning av :


(killen)

och...





och den här killen på t banan var skit snygg !! <33
sen på bussen såg jag en kille som såg ut som typ..




fast han var snyggare :P


haha han sista hittade jag när tessie och jag pratade på bussen och tessie sa att daniel i how to make love to a women säkert va 50...

då sa jag typ... hur gammal sa du?! och så råkade jag vrida på huvudet och där satt han <33

haha now bye bye // fibbi (.)_(.) <33

Kommentarer
Postat av: KLara

höhöhöhö snygg smilis frida -> ( . ) _ ( . ) xD

2010-11-26 @ 17:46:13
URL: http://justemin.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0