www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

OMG!!! Bästa natten i mitt liv !! <3

I natt drömde jag att Ian Somerhalder var mammas jobbar kompis !!
jag var på mammas jobb då och först tyckte jag att han var taskig för att när han
skulle skriva vilka som var i rummet på tavlan så skrev han yvonne, frida
( om jag inte skriver henne så blir jag ut fryst, haha )
och då var han taskig tycker jag men sen så började jag prata med honom lite
och då var han jätte snäll ;)
han loggade in på min facebook och skrev till min kompis majken :

Ian: hej jag är ian somerhalder

majken: va??

och då sa jag att hon kanske inte visste var men att hon visste vem damon salvatore var
för att jag har pratat mer om honom och då började Ian att skratta !!
och jag ba, varför skrattar du ??...
Ian tog ju bara damon som en liten karaktär han har spelat men jag tog damon som en person...
ialla fall... då skrev ian till majken:

Ian: damon salv
sen stannade han upp...

jag ba, kommer du inte ihåg hur damon salvatore stavas??
och Ian ba, nää det var så länge sedan jag spelade den rollen
och jag ba tänkte ( men det går ju på tv nu... )
men då sa jag , ok jag skriver så då skrev jag till amjken:

Frida: damon salvatore

sen kommer jag ihåg att när jag var i skolan nästa dag så typ berättade
jag för alla och liv ba, ta bilder!!
och jag ba, jag går sakta framåt...
först ska jag bli kompis med honom ,
sen ska jag ta bilder och sen ska jag fråga om autograf och hanns telefon nr ;)

sen kommer jag inte ihåg mer av drömmen ;)
men nu älskar jag Ian Somerhalder ännu mera !!


<3 !!! Ian Somerhalder !!! <3
snygg och nu enligt mig skit snäll !! <3

byebye // fibbisen 




Kommentarer
Postat av: mandis

FRÅGESTUND! FRÅGESTUND! FRÅGESTUND!

2010-05-14 @ 11:07:53
Postat av: fibbisen - mandis

menar du att jag ska ha det eller att du har det ??

2010-05-14 @ 11:28:19

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0