www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hejsan hejsan !! <3

idag kom tommy ;)
vi har spelat kort och han har lärt mig några shack tips ;)
haha <3
emma undrade om jag ville åka till grönan i morgon men jag kan inte!!  :(
anders ska komma... :D
men jaja...
idag gick jag runt hela högdalen och tittade i alla affärer efter den förra frida tidningen!!
men den finns inte längre :(



om någon jag känner har den så kan jag få låna den??
eller köpa för 39 kr !! <3
måste ha !! <3
det är nr 10 och det är anna i melo på framsidan <3

jaja...

nu ska jag spela lite kille ;)
hejdå // fibbisen


Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0