www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

eeh... vet inte vad jag ska skriva ?? !! <3

just nu sitter jag och drogar låter fireflies ;)
jag har skit svårt för att lära mig låtar så jag måste öva som fan !! <3
igentligen hoppades jag på att vi skulle ta the climb för att den kan jag men jaja..
den här är bra ;)
idag har vi ute gympa !! <3
me hate !!

mamma och jag skulle åka och se avatar på fredag men nu vill hon inte det för att hon måste ta ledigt då !!
hon säger att vi båda är lediga på måndag och att vi ska gå då men jag har ju skolan !!
jag slutar halv 4 då och jag har ingen lust att gå på bio efter det !!
då sa hon '' men på tisdag då ''
då slutar jag halv 2 men då måste jag åka hem innan och då blir man trött !!
jag vill gå när jag är ledig !!
hon ville gottgöra mig för att hon gjorde mig ledsen men hon gör det inte bättre !!

http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.23705/Image/avatar.jpg

jag kommer säkert aldrig få se avatar !!
det kommer aldrig bli av !!



jaja... :(
nu ska jag stänga av datorn ... hejdå <33 // fibbisen

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0