www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

ny tävling!!!

nu startar jag en ny tävling :)
ni ska skriva namnen på vampyrerna som jag kommer att vissa :)
och inte deras riktiga namn :)
utan vampyr namn<33
under bilderna skriver jag om man ska skriva för och efternamn eller bara förnamn<3
ni får 2 bilder på varje vampyr<3
på nr 5 hitta jag inte 2 bilder så där får ni en :P



1.
      
(för och efternamn)


 2.


(för och efternamn)


3.


(för och efternamn)


4.


(förnamn)


5.

(för och efternamn)¨


6.


(förnamn)



det var alla<33

tävlingen startar: 24/3 - 2010

tävlingen slutar: 12/4 - 2010

pris: ögon penna<33



om ni har övriga frågor så skriv en kommentar :*

puss på er<33






Kommentarer
Postat av: Liiwy <3

hejsaan , gullet <3!

bild.1 Damon Salvatore

bild.2 Sefan Salvatore

bild.3 Edward Cullen

bild.4 Dracula

bild.5 Lestat Lioncurt

bild.6 Armand ( kmr inte ihåg efternamn )

puss på deej <33

2010-03-24 @ 17:55:44
Postat av: Emma

1. Damon Salvatore

2. Stefan Salvatore

3. Edward Cullen

4. Dracula

5. Lestat de Lioncourt

6. Armand



Tror att det är alla rätt ialf! :)

2010-03-24 @ 18:22:15
URL: http://baraemmass.blogg.se/
Postat av: tessie

( kan typ inga men försöker eftersom du typ tvinga mig =P )



1. damon salvatore.



2. vet inte.



3.edward cullen



4. dracula.



5. lestat de lioncourt.



6. armand

2010-04-03 @ 17:56:21

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0