www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Grönan med sötizz !! <3

idag var jag på grönan med sötizz (emma) !!
det var fett roligt!!
först när vi kom dit så åkte vi vilda musen (kötid 30 min)
sen gick vi till insane !!
jag hade aldrig åkt den så jag var skit nervös men den var skit kul !! <3  (kötid 30 min)
sen tänkte vi åka katapullten men vi orkade int eå vi tog lite lotter och sånt istället <3
jag vann på ett spel en gång och då fick jag en silverhatt <3
sen gick vi och tog platser till sommar krysset  <33
vi fick de bästa <3
det var närbild på oss flera gånger :)
såg du oss??

sen så satt vi där från klockan 15.00-17.00 ca och tittade på när alla övade och så...
sen var det genrep :D
vi typ lärde oss allt och vi blev ''kompis med sladdtjejen'' <3
sen så började det på riktigt kl: 20.00
sen när det var slut så gick alla kändisar/dansare runt med blommor jag jag fick en !! <3
sen fick alla i publiken hjälpa till att göra en reklamfilm till sommar krysset !! <3 
sen åkte jag och emma jetline 2 gånger, släng gungorna en gång och lustiga huset en gång innan vi åkte hem :D 
jag har tagit bilder som kommer lite senare ... :D
det var ialla fall skitkul!! <3
jag och sötizz ska göra om det när sommar kryssets uppehåll är slut <33
hejdå <33 // fibbisen :D

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0