www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Cry - Baby !! ^ ^

idag var jag och matilda och shoppa ^ ^
jag köpte 3 ringar och filmen cry-baby <3
här kommer historien om cry-baby :

*jag och matilda går in i affären*

matilda: jag ska köpa dricka
jag: okej jag kommer snart jag ska bara titta lite bland filmerna
*jag går till filmerna och hittar filmen cry-baby med johnny depp ( livs man) *
jag: omg jag måste ringa liv !! *ringer liv*
liv: hej
jag: hej liv har du sett cry-baby
liv: ehh nää
jag: vill du se den?
liv: ja !! <3
jag: för att jag har hittat den här på ica...
liv: OMG köp den till mig så betallar jag sen !!
jag: okej liv det gör jag <3
liv: tack <33
jag: np, hejdå , puss puss <3
liv: ja hejdå <333 *lägger på*
matilda: nää jag ville också prata ! :P *ringer upp liv igen*


vilken fin histori va ? <3
nu ska jag stänga av datorn <3
hejdå// ƒιββι ♥♥

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0