www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

330 inlägg

det här är mitt 330:e inlägg<33 :*

ee..vad ska jag säga...jag måste ju göra något specielt när det är mitt 330:e inlägg!!!

jag kan starta en liten tävling<33

oki vi gör så här...tävlingen får heta...gissa personen!!!
ni kommer att få en ledtråd varje dag<33
det kommer att vara 5 ledtrådar...

här kommer den första ledtråden:

LEDTRÅD NR:1

det är en person i min klass som var med när jag var på donken senast...
hon har inte blont hår...

puss puss<33 :*

OBS!!!: all information har jag skrivit om på min blogg<33


t.ex: "hon var på donken" det har jag skrivit om i ett i ett inlägg (asså vilka som var med)
och jag har visat bild på den här pesonen mm...


Kommentarer
Postat av: Emma!

E det jag , hehe jag har säkert fel :P <3

2010-02-20 @ 18:48:22
URL: http://baraemmass.blogg.se/
Postat av: Ida

Är det jag ? asså Ida?

2010-02-20 @ 21:23:57
URL: http://alltidformej.blogg.se/
Postat av: fibbisen-ida-emma

jag säger inget :P

emma du vet men säg inget<33 :*

oki??<3

2010-02-20 @ 22:23:46

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0