www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

läskig natt

oki lite övertdrivet namn men jaa...jag ska berätta:

igår kväll när jag skulle sova så hörde jag ett högt ljud som lät:
shshshshshhshshshshshshshshsh...
det lät jätte länge och helt plötsligt när jag låg där i sängen och hörde det shshsh.iga
ljudet så kom ett annat ljud också upp.
det lätt som ett clickande ljud från väggen där jag låg,
det lät:click...click...click...click...


läskigt va?
men med tanke på vad som hände i går när jag chatta med emma...
jag ska berätta:

jag och emma chattade när emma ringde mig på msn.
jag svarade.
jag hörde emma men hon sa att det bara var ett konstigt ljud som lät.
hon ringde mig på mobilen istället.
då hörde jag det konstiga ljudet.
och helt plötsligt stängdes samlatet ner.
emma trodde att det var jag och jag trodde att det var emma.
men det var ingen av oss X0
då ringde jag emma på msn och då hörde jag ett ekande ljud från att någon gick i en trapp.
det va skit läskigt.
ljudet kom från micken på datorn.
jag avslutade samtalet genast och sen chattade vi bara.

jaa
det var 2 läskiga saker på en dag men jaa.
vi hörs i morgon xD



Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0