www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

hello hello ^ ^

vet inte vad jag ska skriva men jag ville skriva något ;)
såå... jag har en ny mobil ;)
men jag kan inte lägga in bilder för att jag har ingen överförings sladd ;)

vi kan säga så här också <33
imorgon är sista dagen jag bloggar den här veckan för att på fredag
ska jag sova hos tessie och på lördag ska tessie, liv och kevin sova hos mig...
jag kn bloggar på söndag men jag ska vara hundvakt då så det är bara kanske <33

och idag lovade mamma att jag skulle få en hund efter sommaren !! <33 !! <33
jag är såå lycklig <33

hihi<33 hejdå // fibbisen


Kommentarer
Postat av: Demy Depp <33

du kan ge din sony ericssons överförningssladd till mej ;) jag har ingen ... och du har ju ändå en nokia :) snälla :*??

2010-05-05 @ 21:57:52
URL: http://onlyvampiress.blogg.se/
Postat av: fibbisen

du kan få låna den tills jag får en ny mobil ;)

2010-05-06 @ 19:28:23
URL: http://fibbisen.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0