www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Hur dum får man bli !! <3

jag är flygrädd.
ska flyga om en vecka.
och såg på lost igår !!


fett dumt egentligen :S

men jaja :D

inatt drömde jag en fett rolig dröm!! :D
pappa och några killar var ute efter en typ kvist som jag, någon annan tjej och 2 killar hade :D
och vi ville inte att pappa m.m. skulle få tag påden så vi gömde den i skogen :D
det låter inte så kul men det var en fett rolig dröm <33
sen när jag låg i sängen i morse så kommer pappa in och frågar hur man gör ett snedstreck ( / )
jag på vafan pappa !!
du har haft datan i typ 2 år och han vet inte hur man gör ett snedstreck :S
haha :P
sen gick jag ialla fall upp och gjorde en nutella macka !! <3
lördags mums mums säger jag bara !! <3
nu sitter jag och tittar på tv och tråkar lite...
men vi hörs senare !! <3
hejdå// fibbisen ♥♥








Kommentarer
Postat av: tessie :* <3 !!

vart skulle du nånstans nu igen sötnos? London?

<3333333

2010-06-12 @ 11:58:06
URL: http://photosbytess.blogg.se/
Postat av: Emma

Kommer du blogga när du är utomlands? :)

2010-06-12 @ 12:37:27
URL: http://baraemmass.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0