www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

7/1!

heeeej <33
idag när jag låg och sov väcker mamma mej och säger:

- din telefonräckning gick på mer än 1000 kr...

asså det kan man kalla en väckarklocka!
jag hade smsat 1000 sms förmycket -.-
så nu säger mamma att jag inte får smsa förens den 7/1 då räckningen noll ställs :P
jag kmr dööööö!!

ssåååå jävla pissss :P
vet inte hur jag ska klara mej -.-
det är liksom över hela lovet också.... hur ska jag kunna prata med kompisar ? :'(
hehe :P

här kmr lite gamla bilder som minnen:
















deet var JAG-bomb :D

här kmr andra gamla bilder på mina söta vänner<3 :














bye bye // Frida. J

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Frida, tack! Jätte fina bilder på mig måste jag säga! <3

2010-12-27 @ 14:33:24
URL: http://fashionemma.devote.se
Postat av: tessie <333

du jag undrar bara...när du har en fotbollsplan i bakrunden.. vrf va du på en fotbollsplan ? <333

(verkar inte som dej :P )

Puss älskar dej <33333333333333333

2010-12-27 @ 16:53:37
URL: http://photosbytess.blogg.se/

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0