www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Asså förlåt :P

Hheheh det blev inte så mycket bloggande! ^_^
glömde typ!
men nu e det höstlov i alla fall!
helt fullbokad tills på onsdag :P
och då ska man väll sätta sig och plugga till alla prov efter lovet......... :P
Imorgon är det teater, på söndag är det teater.. sen efter teatern ska Liv sova hos mig ")
Vi ska fixa lite för en halloween fest vi ska ha för klassen på tisdag :D
Ialla fall sen på måndagen ska jag och liv till min vind och typ leta efter läskiga saker xP
Sen ska jag sova och sen på tisag kommer tessie och fixar sig lite läskig hos mig, sen drar vi till festen!
och efter den ska tessie sova över tills på onsdag!
Daaadaa! inte en ledig stund! :P
Nu ska man checka av facebook och sen få sig lite sömn innan den långa dagen imorron!
hörs kanske då!
Puss så länge!
//F'

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0