www.cocoo.se - 
Massor av trendiga halsband, armband, örhängen, ringar och klockor!
Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! -

Glad Midsommar.. !! :D

Okeejjj nu är midsommar slut men har inte haft tid att blogga förens nu xDD
Hahah idag åkte jag och mamma till nån italiensk sak och sen åt vi på pizza hut som avslutades med deep talk xP
hahah sen åkte jag hem och tittade på The tourist ;) För andra ggn xD
sen kom pappa, zsuzsi och katta och hämta mig så åkte vi till
skansen och firade lite midsommar med dans om sånt :D
och sen kom jag väll hem för 30 min sedan xD
Det var min daaag!
Inga planer för imorron ;) <3
well well, See ya xD

//F'

Kommentarer

vill du vara snäll och lämna en kommentar ??:

Vad är ditt namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig??

Din E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg ??:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0